Aan het IJmeer, met Almere in de rug en met zicht op Amsterdam, wordt DUIN ontwikkeld. Met fabelachtige uitzichten is het in DUIN volop genieten. Merktuig ontwikkelde de merkidentiteit van Duin en vervaardigt communicatie voor de vele deelprojecten, zoals Havanna, Boomrijk, San Francisco en Aan de Kreek.

In Amsterdam-Oost wordt in korte tijd een compleet nieuw stuk stad op de kaart gezet. Cruquius is een schiereiland met een eigen identiteit dat transformeert van een voormalige industriële zone naar een nieuw en levendig woon- en werkgebied. Een plek als geen andere in Amsterdam. Kijk hoe Merktuig deze transformatie vorm en inhoud geeft.

Reclamebureau_Amsterdam_Vastgoed_Communicatie_Plantage

De Plantage. Hier wordt geleefd en genoten, gewerkt en geleerd, ervaren, beleefd en herdacht, gezaaid en geoogst. En dat doen we samen. Zie het als een oase voor groen en natuur. Voor kunst en cultuur. Voor inspiratie en kennis. Voor rust, maar ook voor reuring. In de Plantagebuurt houden we van balans, als een natuurlijk evenwicht dat continu verandert en toch hetzelfde blijft; tijdloos en vernieuwend.

Quatrebras in Badhoevedorp is prachtig dorps wonen in een omgeving van ronde singels en wijkjes vol groen en water nabij het vernieuwde centrum op luttele minuten van het Amsterdamse Bos. Na de omlegging van de A9 heeft Badhoevedorp weer zijn oude gezicht terug. Zo kwam groots wonen weer heel dichtbij.

Aan de Kreek, een project in DUIN Almere, ligt in een deel van het het oorspronkelijke Muiderbos, langs een kronkelend beekje. De eigenaren van de dertig kavels omringd door prachtig boslandschap bouwen hier hun eigen huis. Maar het is niet zomaar een huis. Ontwikkelaar Amvest heeft een uitgesproken visie over het ontwerp van de huizen en hun functie in de omgeving. De uitdaging was om de toekomstige eigenaren deze visie te laten omarmen. Merktuig ontwikkelde placemaking en verkoopcommunicatie onder het motto “Eén met het bos”.