De vijf Algemene Voorwaarden voor Creatief Fijn Werk

Ons werk is onze bewijslast. Bij dat werk hoort een aanpak, een door de jaren heen gevormde set samenwerkingsregels die Merktuig graag deelt met haar klanten. Gekscherend noemen we ze de vijf Algemene Voorwaarden voor Creatief Fijn Werk. En toen we er nog eens over na dachten, besloten we ze gewoon zo te noemen. En oeps, toen bleken het er zes!

Gevelsteen.jpg
 

1.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe” (Abraham Lincoln)
Het blootleggen van de essentie is het halve werk. Gun ons de tijd om met je te zitten en in je hoofd te kruipen om het project te doorgronden.  


2.

All of me, All of you
Merktuig brengt altijd de creatieve kern aan tafel en we zijn gedurende het gehele traject persoonlijk bereikbaar. Creatieve energie is een schaars goed, dus we zitten graag met de beslisser(s) zelf aan tafel! 


3.

We’re brutally honest (and you should be, too)
Ja, jij bent de klant en je betaalt. Laat ons vooral weten wat je ervan vindt. En van Merktuig krijg je altijd een onderbouwd advies, ook als dat schuurt. Vooruitgang doet soms even pijn. 


4.

“We begin with the end in mind” (Stephen Covey)
We werken altijd met het einddoel van de klant voor ogen. We formuleren concrete einddoelen en focussen al onze energie op het realiseren van die doelen. 


5.

We get sh#t done
We doen wat nodig is en we krijgen het bijtijds af. Merktuig heeft weinig if’s and but’s– als er wat werk buiten het gewone gevraagd wordt, dan doen we dat.


6.

“The beautiful is that which is desirable in itself” (Aristoteles)
Schoonheid in communicatie is een vereiste voor succes. Good design is good business, want fraai ontwerp is vaak het antwoord op de strategische vraag. Merktuig vraagt daarom ruim baan voor alles wat mooi is. Beauty sells.