Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-Pontsteiger
Reclamebureau-Amsterdam-tentoonstelling-Red-Star-Line-Museum-Antwerpen
Merktuig_NewBouw_9.gif

Newbouw

Bouwbedrijf PMeijer ontwikkelde een methode voor projectmatige woningbouw, zodat consumenten snel, betaalbaar zelf kunnen kiezen. Merktuig maakte er een merk van, inclusief de merknaam: NewBouw. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-De-Beeldhouwer
Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-DUIN

DUIN

DUIN is een nieuwe wereld in het hart van Nederland. Voor deze bijzondere en ambitieuze gebiedsontwikkeling aan het IJmeer ontwikkelde Merktuig de complete identiteit. Ook verzorgen we alle creatieve communicatie. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-Cruquius

Cruquius

Schiereiland Cruquius is een industriële locatie vlakbij de binnenstad van Amsterdam, waar je straks kunt wonen, werken of recreëren. Merktuig ontwikkelde de volledige identiteit en verzorgt alle creatieve communicatie. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-arbeidsmarktcommunicatie-Aethon

Aethon

De frisse kijk op flexibele arbeid van Aethon brengt werkgevers én talenten verder. Wij verzorgden een volledige rebranding, van de strategische positionering tot een nieuw logo, pay-off, huisstijl en de website. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-expositie-centraal-station

125 jaar Amsterdam CS

Feestje! Amsterdam Centraal bestaat 125 jaar. Ter gelegenheid hiervan maakten we ons grootste ontwerp ooit: een fotowand van bijna 40 meter over 125 jaar gebouw en reizigers. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-branding-Amvest
Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-De-Post
Reclamebureau-Amsterdam-marketingstrategie-FredConstant

Fred Constant

De bijzondere keukens, interieurs en woonproducten van Fred Constant worden gemaakt van robuuste, massieve en natuurlijke materialen. Ze hebben een persoonlijkheid: design dat leeft. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-gebiedsmarketing-Bloemendaal

Gemeente Bloemendaal

Na de fusie met Bennebroek ontwikkelde Merktuig voor de nieuwe gemeente Bloemendaal een fris, gelaagd logo en een veelzijdige huisstijl. Basis is een bloem, opgebouwd uit transparante cirkels. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-marketingstrategie-Heineken

Heineken

Met de jaarlijkse Heineken Innovation Challenge daagt Heineken zijn medewerkers wereldwijd uit om ideeën te delen op een internationaal digitaal platform. Merktuig bedacht en ontwikkelde de visuele identiteit voor de Heineken Innovation Challenge 2016. Bekijk de case

Reclamebureau-Amsterdam-branding-Legadex

Legadex

Legadex biedt een flexibele en innovatieve juridische dienstverlening die zorgt voor winst in kwaliteit, kosten en snelheid. Merktuig verzorgde voor Legadex onder meer een nieuwe pay-off en key visual. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-branding-NEN

NEN

Organisaties die werk willen maken van normalisatie, komen al gauw uit bij NEN. Merktuig ondersteunt de branding van het instituut met de ontwikkeling van onder meer trainingsgidsen en jaarverslagen. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-arbeidsmarktcommunicatie-Uitzendia

Uitzendia

Tijdelijk personeel inhuren kan tijdrovend zijn. 65plus wil werkgevers in staat stellen het zelf te doen. Wij verzorgden hiervoor de complete ontwikkeling van het innovatieve uitzendmerk Uitzendia. Bekijk de case.

Reclamebureau-Amsterdam-marketingstrategie-VanFred

VanFred.nl

Dutch design voor jou: bij VanFred kun je helemaal zelf een bijzondere designtafel op maat samenstellen. Wij verzorgden positionering, design en merkverhaal van dit initiatief van Fred Constant. Bekijk de case. 

Reclamebureau-Amsterdam-tentoonstelling-verzetsmuseum

Verzetsmuseum Amsterdam

In opdracht van Verzetsmuseum Amsterdam verzorgde Merktuig de grafische laag van de tentoonstelling 'Koloniale Oorlog, gewenst en ongewenst beeld'. De expositie werpt een nieuw licht op deze beladen periode uit de Nederlandse geschiedenis. Bekijk de case

Reclamebureau-Amsterdam-branding-XV